Koers zetten en
impact creëren

Interim Management

In de vorm van tijdelijke, daadkrachtige begeleiding help ik jouw organisatie bij de nodige veranderingen om je doelstellingen te realiseren.

Hierbij komt mijn operationele leiderschapservaring van pas. Maar ik doe als interim manager meer dan alleen processen begeleiden. Samen met jou wil ik echt iets duurzaams realiseren, zodat jouw organisatie zich op eigen kracht, die aanwezig is in de mensen, kan blijven ontwikkelen.

Gezonde organisatie van binnenuit

Je kunt als organisatie natuurlijk innovatieve producten ontwikkelen en zo investeren in de toekomst van je bedrijf. Maar ik benader het van de andere kant. Ik wil ervoor zorgen dat je organisatie zo wordt ingericht dat die zich wendbaar kan opstellen en daardoor toekomstbestendig is. Samen creëren we een veilige werkomgeving, waarin je mensen iets durven voorstellen of uitproberen én de mogelijkheden en tools hebben om dat te doen. Daar kan van alles uit voortvloeien, bijvoorbeeld een innovatie.

Als iedereen een veilige werkomgeving ervaart, kan je bedrijf groeien en blijf je wendbaar. Voor de ene organisatie is dat een Agile omgeving. Voor de andere is het juist goed om alle processen Lean in te richten om die zo efficiënt mogelijk te maken.

Mijn expertisegebieden:

  • Strategisch en operationeel management
  • Change management
  • Agile transformatie
  • Procesoptimalisatie/Lean
  • Marketing/Fundraising

Wil meer weten of meteen al kort brainstormen over hoe we je uitdaging kunnen aanpakken? Bel of mail me gerust, ik denk graag met je mee!

Contact

Fantastisch efficiënt beschrijft Antje. Haar manier van omgaan met verschillende uitdagingen over verschillende afdelingen, culturen en medewerkers heen, met behoud van een sterke focus op Operational Excellence is indrukwekkend. Ik heb Antje een bedrijf van de grond af aan zien oprichten, waarbij ze verschillende kanalen in een nieuwe markt beheerst, personeel aanneemt en opleidt, terwijl ze de bedrijfsdoelstellingen met kalme gratie, warmte en integriteit realiseert.

Rachel Dixop LinkedIn